Jag har problem med att logga in i webbutiken. Vad ska jag göra?

Har du problem med att logga in? Detta kan bero på olika anledningar.

  1. Har du ett konto? Om så är fallet, läs vidare. Om inte, gör detta först.

  2. Glömt ditt lösenord? Om ja, klicka på "Glömt lösenord" och följ sedan proceduren.

  3. Fyller din dator i ditt lösenord/din e-postadress i förväg? Försök istället att ange dina inloggningsuppgifter manuellt. Din webbläsare kan ha lagrat gammal information (t.ex. ett gammalt lösenord) som inte längre fungerar. Alternativt kan du rensa din webbhistorik.

  4. Har du uppdaterat din inloggning nyligen?
    Vi har ett nytt inloggningssystem som innebär att du inte längre kan använda den gemensamma inloggning som du och din arbetsplats tidigare har använt. Du måste ha din egen e-post ansluten istället.

Om du fortfarande har problem med att logga in kan du ta en titt på någon av de andra frågorna nedan – kanske finns svaret där?

Min e-postadress kändes inte igen när jag försökte logga in (Företagskund)?

Är du säker på att du nyligen har uppdaterat ditt kundkonto och skaffat ett konto med din jobbmail hos oss?

Om du ännu inte har kopplat din jobbmejl till ditt kundkonto måste du göra det först.

Om du är osäker på om du har ett kundkonto hos oss är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Då letar de upp dig via EAN, CVR eller namnet på din arbetsplats i våra system, och kontrollerar om du är registrerad.

Jag har glömt mitt lösenord

Om du har glömt ditt lösenord, klicka på "Glömt lösenord". Ange sedan din e-postadress i textfältet så får du en verifieringskod via din e-post.

När din e-post har verifierats kan du skapa ett nytt lösenord.

Mitt lösenord kändes inte igen. Vad ska jag göra?

Det kan bero på flera orsaker om ditt lösenord inte känns igen.

  1. Det kan bero på att du har angett fel lösenord. Försök igen. Om det fortfarande inte fungerar kan du återställa ditt lösenord och skapa ett nytt genom att klicka på "Glömt lösenord" och sedan följa proceduren.

  2. Fyller din dator i ditt lösenord/din e-postadress i förväg? Försök istället att ange dina inloggningsuppgifter manuellt. Din webbläsare kan ha lagrat gammal information (t.ex. ett gammalt lösenord) som inte längre fungerar. Alternativt kan du rensa din webbhistorik.

  3. Det kan också bero på att vi har ett nytt inloggningssystem, vilket innebär att du inte längre kan använda den gemensamma inloggning som du och din arbetsplats tidigare har använt, och att du ännu inte har uppdaterat din inloggning.

Jag har inte fått något aktiveringsmeddelande via e-post

I samband med att du registrerar dig som kund hos Frederiksen Scientific får du ett aktiveringsmail. Aktiveringsmeddelandet kommer att skickas till den e-postadress du registrerade dig med.

Det kan vara en god idé att kontrollera ditt skräppostfilter i ditt e-postsystem om du inte hittar aktiveringsmeddelandet.

Om du fortfarande inte hittar aktiveringsmailet är du välkommen att ringa eller skriva till vår kundtjänst som hjälper dig vidare.